Friday 12 January 2018

Božićnosajamsko-napuljski ulov

Ili, ako vam je lakše, prvi ovogodišnji ulov.

Nisam ni planirala da idem na Božićni sajam knjiga, namerno nisam ni gledala ima li ga i gde je, ali, nakon što me je majka veselo obavestila o istom (a meni, kao, treba izgovor)... Dakle, ove godine Božićni sajam knjiga je u Domu Omladine (siđete stepenicama, naiđete na knjige, siđete još niže, i naiđete na još knjiga, broj prisutnih izdavača je jednocifren), i tu sam kupila dve knjige, pa sam produžila do knjižare Bookastore i kupila još jednu. U suštini, sve su nastavci.

Na slici vidite:

Priča o onima koji odlaze i onima koji ostaju, Elena Ferante, Booka, treći deo Napuljske tetralogije. Prethodne dve knjige su bile pravo uživanje, pa isto očekujem i od ove.

Zov krvi, Milena Stojanović, Otvorena knjiga, drugi deo trilogije Proročanstvo bogova. Da vidimo šta je dalje bilo sa mlađahnim junacima (a i onima koji nisu baš toliko mlađahni), i šta će dalje da urade suprotstavljajući se zloj Morani (zašto je svi predstavljaju kao zlu? Ne znam za druge, mene bi znatno više zanimalo da je vidim kao pozitivca).

Satanin dnevnik, Leonid Andrejev, Logos. Kad otvorite knjigu, vidite da je to drugi tom izabranih dela Leonida Andrejeva (prvi je Crveni smeh, kupljen na prošlogodišnjem Sajmu knjiga, i upravo pročitan; preporučujem).

Samo tri knjige? Samo tri knjige. I nada da ću jednog dana pročitati sve što sam kupila. Aha.

No comments:

Post a Comment