Monday 23 October 2017

Sajam knjiga 2017. godine, ulov prvi

21 knjiga. Naravno, bole me leđa. Naravno, pošto sam punoletna, i pošto nisam od države proglašena nesposobnom da se staram o sebi, besmisleno je da kukam.

Bolje je da vam pokažem slike ulova.

Prvo sam otišla do Portalibrisovog štanda (zgodno su se namestili, taman kod ulaza), i tamo dobila:

Smrt na oltaru: malteška misterija, Verica Vinsent Kol

Posle milijon godina/Sekund večnosti, Dragutin Ilić

Loza Pelina. Magla, Dragana Ćosić i Aleksandra Savić (pobednice konkursa Vrata knjige 2017)

Veštica iz Strašilova: memento mori, Miloš Petković i Anton Ivanović Leskov

Vinča. Tajna Kurgana, Ivan Drajzl.

Posle toga, išla sam nasumičnim redom, nisam našla sve što sam tražila (Bernhardova Korektura još nije stigla, na štandu Solarisa nisam videla Strah i trepet, nastavak Petruškog zmaja bi mogao tek posle Sajma, nije još stigao ni novi Sapkovski...), što mi je verovatno pomoglo da ne lipšem noseći još knjiga.

Sa Strahorovog štanda:

Trubadurova svita: mač, mačka i magija, Dimitrije Stevanović

Kosingas: Onaj što nauči mrak da sija, Aleksandar Tešić

U vrzinom kolu: zbirka priča, grupa autora






Pa još:

Čapajev i praznina, Viktor Peljevin (LOM)

Pisar Bartlbi, Herman Melvil (LOM)

Medved i slavuj, Ketrin Arden (Dibidus, imaju predivan štand, ako idete do Strahora, oni su pored)

Naknadne istine, Darko Tuševljaković (Arhipelag)



Naravno, Orfelin (sem knjige dole desno):

Više od istine: Kadijević o Kadijeviću, razgovore vodio, transkribovao i priredio Dejan Ognjanović

Priče o čudnovatom, Ransom Rigs

Pisar tame, Tomas Ligoti

Volšebnik, Vilijem Somerset Mom, Filip Višnjić




I, za kraj, Urban Reads, od kojih sam dobila i ceger, i koje ću ponovo obići da uzmem još knjiga:

Nakaradno kraljevstvo, Li Bardugo

Trilogija Griša, Li Bardugo

Čudesna žena: Vesnica rata, Li Bardugo

(Da, uzela sam sve od Li Bardugo, sem Šest vrana koje sam kupila prošle godine).




Ovako to izgleda kad se sve uslika zajedno.













Toliko za danas, slike sa Sajma su ovde, a biće i knjiga i slika još!

No comments:

Post a Comment