Monday 27 October 2014

Sajam knjiga 2014, ulov prvi

Stigao je i taj dan, i eto mene na Sajmu. Pošto sam lenština da se organizujem, prvo sam na Lomovom štandu pazarila dve knjige, potom kod Derete Srpsku mitologiju, pa kod Orfelina Poetiku horora. Nakon toga sam opterećena kao mazga šetala Sajmom, stajala da pričam sa dragim ljudima, povremeno i sedala (i spuštala ranac)... I lipsala, naravno. I usput još ponešto kupovala.

Sa tim teretom na leđima, mrzelo me da se penjem do Galerije, tako da, ako nađem nešto kod izlagača tamo, to će biti neki drugi dan.

Elem, evo današnjeg ulova.








Poremećaj, Bernhard. Bernhard, Miguel Saenz. Izdavač Lom.











Poetika horora (primerak s posvetom), Dejan Ognjanović, Orfelin izdavaštvoSrpska mitologija, Sreten Petrović, Dereta.











Labudova pesma, Robert R. Makamon. Srca, ruke i glasovi, Ijan Mekdonald (obe sa Paladinovog štanda). Perunov hroničar: Šapat Đavolje varoši (sa posvetom autora), Miloš Petković (štand Portalibrisa).










Sezona oluja, Andžej Sapkovski, štand Čarobne knjige. Slobodanida (primerak s posvetom), Boban Knežević, štand Čudne knjižare. Znaš ti ko sam ja?, Jovana Ristić, štand Portalibrisa.









Toliko za danas. Biće toga još!

No comments:

Post a Comment