Tuesday 28 October 2014

Sajam knjiga 2014, ulov drugi

Rekoh sebi, danas neću da teglim. Red bi bio da i vidim nešto od Sajma.

Onda me pozove majka i zamoli me da joj kupim neke knjige (Hogvortsku biblioteku na štandu Čarobne knjige i još nešto).

Ok.

Rešim da ovog puta budem pametna i Hogvortsku biblioteku (tri knjige plus zaštitna kutija) uzmem na kraju.

I jesam. Samo sam pre toga dobila autorske primerke prevoda. Tvrdokoričene.

I tako, videla sam se sa nekim dragim ljudima, ispričala se s njima, dobijeni primerak romana Znaš ti ko sam ja? Jovane Ristić sada je sa posvetom, i za sebe sam kupila ukupno jednu knjigu. I vratila se kući sa punim rancem.

Elem, nisam uslikala nabavljeno za majku, tako da na slici vidite:

Vrelina raste, Ričard Kasl (autorski primerci prevoda); Paladinov štand

Poklade, Goran Skrobonja, takođe Paladinov štand (knjigu dobila na poklon, sa posvetom. Jej!)

Močvara, Arnaldun Indridason (našla na štandu distributera, Makart); ukoliko želite tu knjigu, bolje požurite, jer u Beopolisu nemaju, a na Makartovom štandu su mi jedva našli primerak.

Toliko za danas. Biće još!




No comments:

Post a Comment