Wednesday 29 August 2012

Šta vi ovde tražite?

Mene tražite?


Evo šta mi statistike bloga kažu da ste tražili u toku poslednjih nedelju dana, pa dospeli ovamo:

ivana milaković - jeste, to sam ja

bojan pandza - ne, to nisam ja, on je ovde

milakovic poreklo - šta vas tačno zanima?

raspad bih marinela - u jednoj od priča postovanih na blogu ima lik koji se zove Marinela; ne znam samo kako vas je raspad BiH doveo ovamo

satyr - verovatno zbog priče Sanjarenje

stihovi o muzici - i to dovodi posetioce na istu priču

ursula legvin knjige - povremeno pomenem Ursulu Legvin, da. Carica.


A statistike za ceo mesec kažu da ste tražili:

ivana milakovic

bajke - jeste da ima obrada bajki među mojim pričama, ali baš ovamo da dospete, od svih mogućih sajtova?

ivana milaković - aha

stihovi o muzici - popularna pretraga, izgleda

abonos drvo - ? Možda pomenuto kao boja kose u nekoj priči, kako to već ide po bajkama?

beogradski sajam knjiga - pisala o njemu, pisaću opet, kad bude sledeći

sergej lukjanjenko - pomenut

bojan pandza - 'vamo

image horse - Zečko?

izabranik tomas man - pomenuta knjiga, da, dovoljno da vam bude jasno o čemu se radi, nedovoljno ako vam je u lektiri

To ste tražili, i dospeli ovamo. Koliko ste se ovde i zadržali, to vi bolje znate od mene. :)

No comments:

Post a Comment