Friday 31 August 2012

U znaku vampirice

U znaku vampirice, Paladin, 2012


Već smaram time po Fejsbuku, al' ko nije video, evo i ovde: U znaku vampirice, ženski tom antologije priča o vampirima, je u štampariji, a među odabranim pričama je i moja, Moj hrčak je vampir, ili: Kako sam naučila da prestanem da se plašim i volim krvopije.

Najavljeno je da će knjiga izaći u septembru. Sa strane vidite kako će knjiga izgledati.

Sadržaj:

Goran Skrobonja: Predgovor
Laura Barna, "Topčiderski rubin"
Jelena Lengold, "Da, ljubav nestaje"
Verica Vinsent Kol, "S one strane vremena i varke"
Mirjana Đurđević, "Ko ti gleda profil"
Veronika Santo, "Barbara ispred ogledala"
Mirjana Marinšek Nikolić, "Opušak iz Fridine urne"
Branka Selaković, "Izvin’te, šta je s mojom kiflom"
Dragana Matović – D., "Revolucija"
Ivana Milaković, "Moj hrčak je vampir, ili: Kako sam naučila da prestanem da se plašim i volim krvopije"
Biljana Malešević, "Ples bez kraja"
Sanja Pavošević, "Lipova zgrada"
Neda Mandić Spasojević, "Kako su prošli dani mrmota"
Mina Todorović, "Cigarete"

Beleške o spisateljicama

Obim: 192 strane
Format: 13 x 20 cm
Povez: Broširan (kao i ostale knjige iz biblioteke "Fraktali")

No comments:

Post a Comment