Friday 17 May 2019

Majski ulov!

Odem ja tako na Čumić Book Fest s namerom da potražim neke knjige (jer knjiga nikad dosta, a ponešto čak i stignem da pročitam), i... Ponešto od onog što sam htela da potražim nema. Ok. Jedna ima, ali još je nisu izneli, i može da se kupi samo po punoj knjižarskoj ceni. Ok, za tu knjigu ću da sačekam Sajam knjiga (nije da mi se žuri, s obzirom na nepročitanu gomilu), pa da kupim direktno od izdavača. Za divno čudo, naiđem i na nešto za šta sam mislila da je rasprodato, obradujem se... Ali, može da se nabavi samo u okviru akcije koja me obavezuje da kupim minimum još četiri knjige. Izbor tih knjiga nije loš, ne kažem, ali sam ono što me zanima nabavila i pročitala još ranije.

I tako, odem ja na knjiški festival, i tamo ne kupim ništa. Ne kažem da se vama neće isplatiti da idete, ima tu dosta dobrih knjiga, samo sam ja možda otišla prerano (drugog dana festivala), plus sam gomilu dobrih knjiga nabavila ranije, ili bih baš mogla da ih potražim u biblioteci.

Otkud onda ulov? Otud što tu ima još knjižara. Čarobna knjiga, recimo, kao i Znak sagite. I eto.

Na slici vidite:

Mašine kao ja, Ijan Makjuan, Čarobna knjiga

Deus Irae, Filip K. Dik i Rodžer Zelazni, Znak sagite

Brigade duhova, Džon Skalzi, Čarobna knjiga









Retko dobar ulov.

A kao bonus, videla sam i da u Knjižari Znak sagite imaju Mačje snove, pa, koga zanima, sad zna gde da ih kupi!

Mačji snovi u Knjižari Znak sagite!

No comments:

Post a Comment