Tuesday 7 November 2017

Rođendanski ulov, i još ponešto

Zar mi nije dosta knjiga?

Knjiga nikad dosta, pitanje je samo kad ću da ih pročitam. Samo... Elem, pošto Laguna daje 40% popusta na maksimum 3 knjige na dan kupčevog rođendana (ukoliko je isti član kluba čitalaca), odlučila sam da to iskoristim. A Booka je izdala još jedan roman Arnaldura Indridasona, pa je na promotivnom popustu, pa...

Na slici vidite:

Podzemna železnica, Kolson Vajthed. Biće ovog meseca u Čitaonici kluba "Lazar Komarčić", mada me ne bi iznenadilo da je pročitam tek posle Čitaonice (na kojoj se ne pojavim). To kao da mi je postao običaj (ne, nije nešto čime bi se neko hvalio).

Haker, trol, uzbunjivač, špijun, Gabrijela Kolman. Kako odoleti knjizi takvog naslova?

Novi učenik, Trejsi Ševalije. U prethodnoj knjizi se konačno makla od pokušaja da ponovi Devojku sa bisernom minđušom, i ispalo je prilično dobro. Sad se latila Otela. Da vidimo na šta to liči. Nadam se da neće ispasti staro neinventivno kad ne znaš šta ćeš, prepričavaj klasike.

Glas anđela, Arnaldur Indridason. I Močvara i Grobna tišina su mi se dopale, pa pretpostavljam da će i ovo.

Rečnik evropskog bojevog mačevanja, Aleksandar Stanković. Ide uz njegovu Enciklopediju, doneto u nedelju s treninga. Ovome teško da treba objašnjenje.

Odo' ja sad da čitam.

No comments:

Post a Comment