Thursday 30 June 2011

Hvala Sinu!

Abraksas mi poslao preko 6.000 posetilaca na blog!


Ne, ovaj post nema nikakve veze sa religijom.

Gledam ovih dana statistike na blogu. I zapanjim se kad vidim da ima preko 10.000 pregleda. Slovima: deset hiljada. A na blog postavljam svoje priče i poneku vest koja ima nekakve veze sa mnom. Fantastika, horor, naučna fantastika... Nisam popularna kao Isidora Bjelica ili Mirjana Bobić-Mojsilović (nemam ništa protiv njih, samo kažem da nisam popularna kao one).

Ispadne da mi preko 6.000 poseta stiže sa Sinovljevog bloga. Na forumu Znaka sagite, Son of Man, za prijatelje Sin, ima izrazito popularan blog o uvrnutim dokumentarcima. Ima i knjigu, Abraksasov vodič niz dokumentarni film (ili tražite A znaš li ti jadan da smo mi ođe za okultno zaduženi?).

E sad, da l' taj silni narod koji ovde dođe sa Sinovljevog bloga, u principu zainteresovan, valjda, za serijske ubice, anarhiste, teoriju zavere, horor, dokumentarce o svemu tome, whatever, da l' taj silni narod ič zainteresuje ono što je ovde na blogu, pojma nemam (uzgred, Sine, šta im radiš pa dolaze ovde u tolikom broju?).

Ali je lepo videti da je blog posećen, i zato, Sine, hvala još jednom!

4 comments:

  1. Eh, kako nije lepo videti da je blog posećen, pa to je sušta suština blogovanja. Ta posećenost hrani blogera čak i kad mu nije baš do pisanja da ipak napiše koju, a da ne pričamo o ego tripovima i sličnim akcijama. I da bre, šta hvala meni, ja sam samo tvoj blog turio međ' MY BLOG LIST, nisam ja kriv što ljudi navaljuju kad vide tvoje ime. Dakle, hvala tebi što si me 'vako opevala, sad definitivno ulazim u lektiru za 5. razred :)

    ReplyDelete
  2. Ma, lektira za prvi razred, da se deca od malih nogu vaspitavaju kako valja! :)

    ReplyDelete
  3. Ti i ja smo, Endži, krenuli da blogujemo otprilike u isto vreme, i poseta nam je otprilike ista. Ja sam vrlo zadovoljan. A tvoj blog je definitivno inspirativan.

    ReplyDelete
  4. Misliš, inspirativan sa svim onim postovima o inspiraciji? :D

    ReplyDelete