Thursday 6 February 2020

Prvi ulov 2020. godine!

Odem ja tako da se bakćem sa birokratijom naše zemlje ponosne, obavim sve što je u datom trenutku moglo da se obavi, i nakon toga, rešim da se tešim knjigama.

Evo i kojim:

Črna mati zemla, Kristian Novak, Književna radionica Rašić. Od njega sam prethodno čitala roman Ciganin, ali najljepši, zaključila da su u pravu svi koji tvrde da od Kiša takvog pisca nismo imali, i naravno da i ovo mora da se pročita.

Tuđa kost, Sanja Savić, Arete. Već neko vreme je na spisku za čitanje, pa kad sam je već našla u knjižari...

Ustoličenje jarca, Tihana Tica, Beoletra. Ovo je bilo u planu za nabavku još u vreme Sajma, ali je nisu imali na štandu izdavača, pa sam je nabavila sad.




Toliko za ovaj put; naravno da ne znam kad ću da ih pročitam, znam samo da neću odmah sad, pošto su mi trenutno Rusi na redu.

No comments:

Post a Comment