Friday 13 October 2017

Pročitano u septembru 2017. godine

Prema Goodreadsu, 3 knjige, mada sam jednu samo završila u septembru, dok sam jednu počela u septembru, i završila prvog oktobra (pa ću o njoj nekom drugom prilikom).

Moja borba: Prvi tom, Karl Uve Knausgor. Ovo čudo ima 6 tomova, i sasvim je moguće da ću u nekom trenutku pročitati sve, kad budu prevedene. Zašto čudo? Zbog dužine, i zato što bi trebalo da je dosadno. Autor u sitna crevca priča o svom detinjstvu, pa o sadašnjosti, pa neka njegova razmišljanja o ovome i onome... Bori se čovek, pa se bori. Ili već tako nešto. Niti su likovi naročito simpatični, niti je to što se događa ne znam ni ja koliko značajno, a opet, nije dosadno. Naprotiv. Vuče na čitanje.

Plus je zabavno kad prelazite granicu sa knjigom tako nezgodnog naslova u rancu, pa još otkrijete da niste jedini ludak u autobusu.







Ljudske vibracije, Darko Tuševljaković. Da, tek sad. Nije priprema za novu zbirku priča koja tek što je izašla (Naknadne istine), nego moja uobičajena sporost. 9 horor priča, sve u sadašnjem vremenu, ljudi kojima životi idu nizbrdo (ili su već odavno krenuli tom putanjom), pa se batrgaju, pa im ne ide... Srećan kraj, naravno, nije garantovan. I više nego solidne priče jesu.








Gerila marketing, Džej Konrad Levinson. Još jedna knjiga koja mi je godinama stajala na polici (znatno duže od Darkove). Naslov sve govori (kako se snaći za marketing ako nemate pare za isti, šta funkcioniše, šta ne). Korisna knjiga za one koje zanima tema, mada su, s obzirom na godinu izdanja, neke preporuke zastarele, a neke su iritantne nezavisno od godine izdanja (recimo, smaranje ljudi telefonom ili mejlom). Pročitati u nekom trenutku, upotrebiti ono što vam odgovara (bez smaranja ljudi).



Toliko za danas, knjige pročitane u oktobru će verovatno ići u 2 posta, pošto trenutno čitam šestu.

No comments:

Post a Comment