Friday 1 July 2016

Ulov sa Japanizma

Naravno, ja ne mogu ni na Japanizam da odem, a da ne nabavim neku knjigu. U ovom slučaju, to je Manga brzi kurs Mine Petrović, na Japanizmu po smešnoj ceni za takvu knjigu (950 dinara, original na engleskom bi vas koštao oko 2000 dinara da ga naručite sa Amazona), a uz knjigu dobijete i poster po izboru.

Da li ja to planiram da postanem crtač mangi? Teško, to je posao koji se radi 18 sati dnevno, plus posao koji ja ne želim da radim 18 sati dnevno. No, da ne budem pisac koji piše o svemu, a ne zna ništa (pozdrav Platonu), i pošto su mi povremeno likovi crtači, odličan priručnik za crtače je tu da me spreči da previše lupetam.

Bonus slika je poster koji sam odabrala uz knjigu; autor postera je, naravno, Mina Petrović. Kliknite na sliku da je uvećate.




No comments:

Post a Comment