Monday 17 September 2012

Zasto macke idu u paklo?

zasto macke idu u paklo


I, opet ja zveram šta su to ljudi zapitkivali u poslednjih mesec dana pa stigli ovamo.

- beogradski sajam knjiga - postovi o sajmu su među najčitanijim
- ivana milaković - aha
- stihovi o muzici - odnosi se na post sa pričom Sanjarenje, biće je u novoj zbirci
- biljana milakovic belot - ne znam ko je to, mrzi me da tražim; nisam ja
- bojan pandza - ni to nisam ja, on je muško (za razliku od mene, je l'), znatno krupniji od mene, objavio je knjige o dokumentarcima i možete ga naći ovde
- mirjana novaković - pominjala njenu knjigu Tito je umro
- sajam knjige beograd
- zasto macke idu u paklo - ovo mi je apsolutni favorit, mada nisam sigurna ni šta znači, paklo cigareta, pakao, wtf?
- abe kobo biography - pominjala njegovu knjigu Žena u pesku
- abe kobo žena u pesku

zasto macke idu u paklo. Šta god to značilo.

No comments:

Post a Comment