Friday 4 May 2012

Inspiracija... Ko bi ga znao



Za ovu minijaturu pojma nemam otkud mi ideja. Trenutno čitam Ogledalo za vampira Adrijana Sarajlije, ali ne verujem da priča ima veze s tim. Sinoć sam, nakon pešačenja jer su oni koji pokušavaju da ubede ljude da glasaju za njih blokirali neke bitne ulice u vreme popodnevnog špica, imala priliku da se igram e-book čitačem, ali ni za to mi se ne čini da ima neke veze sa ovom pričom.

Odakle stižu priče? Za ovu, zaista ne znam. No, evo je.


Tamo ima gadnih stvari

Robert i ja smo posmatrali polusrušenu kuću, a grupa musave dečurlije sa ajfonovima je piljila u nas.
„Ne idite tamo“, reče jedno dete. „Tamo ima gadnih stvari.“
Robert prezrivo frknu i zaputi se u kuću. Stajala sam i čekala.
Ubrzo su se iz kuće začuli gotovo neljudski krici, a onda je nastupila tišina.
„U, je“, reče ono dete. „Nisam mislio na tako gadne stvari.“
„On jeste“, odgovorih detetu.

No comments:

Post a Comment