Monday 3 September 2012

Pročitano u julu 2012.

Goodreads mi kaže da sam u julu pročitala dve knjige (to jest, tada sam završila sa čitanjem). Evo i koje su.


Jednorog i djevica, Milena Benini. Autorica u pogovoru ove zbirke priča kaže da su njoj svemirski gusari, vampiri, štakori koji govore i leteći lavovi cool, te da će vam se zbirka verovatno svideti ako se u tome slažete s njom. Premda sam ja pre za leteće mačke koje govore, i ova varijanta mi je cool, pa mi se knjiga dopala. Dopalo mi se i uputstvo da skrenem levo kad me zelena kuća ugrize. Sve u svemu, šareniš zabavnih priča. Vredelo bi potražiti još.





Hladnije od pakla, Charles Stross. Kao i prethodna, i ova knjiga je jedna iz eurokonskog ulova, i dobar ulov, indeed. Od ovog autora prethodno nisam čitala ama baš ništa, a ova zbirka dođe kao vrlo informativan presek njegovog stvaralaštva i njegovih svetova, sa sve lavkraftovskim monstrumčićima, bilo da se sa njima ganja Vešeraj, bilo da političari-idioti pokušavau da ih iskoriste za svoje ciljeve. Još jedna knjiga od koje dobijam želju da pročitam još dela od istog autora.

Koliko želje za čitanjem, a vremena manjka...

No comments:

Post a Comment