Tuesday 12 September 2017

Septembarski ulov!

Stigao septembar, bliži se Sajam knjiga, ali knjige se ne kupuju samo na Sajmu, pa evo...

Na slici vidite:

Malterego, knjiga prva i druga, Marko Šelić Marčelo. Prvu sam već čitala u starom izdanju, ovo bi trebao da je izmenjeno/doterano/štagod, pa da vidim šta su uradili.

Tajna društva u Srbiji, Isidora Bjelica i Nebojša Pajkić.

Oko za oko, David Lagerkranc. Peta knjiga serijala Milenijum. Četvrta nije valjala ništa, al' 'ajde, uprkos onome što sam napisala o tome, preuzeo nov čovek serijal pokojnog pisca, možda se popravio/uhodao.

Život vilenjaka, Mjuriel Barberi. Svojevremeno mi se dopala njena Otmenost ježa, pa, da vidimo i ovo.

Uzgred, Oko za oko i Život vilenjaka su izdanja Čarobne knjige, koja sad ima svoju knjižaru u Eurocentru, a u knjižari mi kažu da su im cene iste kao one koje će biti na Sajmu knjiga. Ja sam pogubljen stvor, pa sam malo lutala po tržnom centru dok nisam našla knjižaru, ali ako ne promašite putokaz i to što se odozgo (kad ulazite iz Dečanske) sasvim lepo vidi gde je knjižara, snaći ćete se brže od mene.

No comments:

Post a Comment