Monday 17 October 2016

Pročitano u septembru 2016.

2 knjige, plus, kao što rekoh, gomila Emitora.

Poklade i druge priče, Goran Skrobonja. Knjiga mi je na polici od 2014 (da ne spominjem sad neke koje su mi na polici znatno duže), i napokon je došla na red. A mogla je i ranije: veoma pitko, plus je ispalo da sam neke od priča pročitala ranije, po antologijama, almanasima... I bilo je prijatno vratiti im se i pročitati ih opet. Plus je ispalo da mi je najduža priča ("Projekt: Sunce, ili, Anka, ubica vampira") najbolje legla. Plus je zanimljivo videti zbirku priča pisanih "na zadatu temu", da je svaka na drugu temu, i da se sve zajedno lepo uklapa.










Apokalipsa - juče, danas, sutra: Priče o smaku sveta, priredio Goran Skrobonja. Prva Paladinova antologija u kojoj nema moje priče (da ne bude zabune što se razloga tiče: ništa nisam poslala). 25 priča, 26 autora (jedna priča je kolaboracija), glavnotokovski pisci, žanrovski pisci, različita viđenja smaka sveta... U pamćenju mi je najviše ostala priča Aleksandra Žiljka, Čopor (ko je čitao, neke scene svakako neće zaboraviti), i, u principu, bolje su mi legle priče žanrovskih autora. Al' to sam ja; izbor je dovoljno šarolik da bi za svakog moglo da se nađe ponešto, mada sumnjam da će nekome da se dopadne baš sve (slobodno me demantujte što se ovog drugog tiče, biće mi drago).

No comments:

Post a Comment