Monday 22 October 2012

Beogradski Sajam knjiga 2012., ulov prvi

Kući sam stigla posrćući pod teretom. No, ne žalim se. Knjige!





Elem, na slici vidite šta sam sve doteglila - mada nisam sve to i platila, nešto su autorski primerci, a nešto pokloni izdavača.

Na slici su, bez nekog posebnog redosleda:

- U znaku vampirice, link vas vodi na post sa spiskom autorki priča o vampirima, izdavač Paladin.
- Svila, Peni Džordan, Paladin
- Povratak u Brajdshed, Ivlin Vo, Ukronija
- Futurista u odstupanju ili Unezverijada, Ilija Bakić, Tardis
- Beograd ispod Beograda, Zoran Lj. Nikolić i Dr Vidoje D. Golubović, Službeni glasnik
- Vir svetova, Mina D. Todorović, Everest Media
- Gamiž, Mina D. Todorović, Everest Media
- Zmijski jezik, Hitomi Kanehara, Booka
- U miso supi, Rju Murakami, Booka
- Tvrđava samoće, Džonatan Letem, Booka
- Nova straža, Sergej Lukjanenko (o, ne, ne još jedna!), Alnari
- Perunov hroničar, Miloš Petković, Portalibris
- Znak sagite br. 4, 5 i 12 - popunjavanje kolekcije
- Kazati gotovo istu stvar, Umberto Eko, Paideia
- Moje nagrade, Tomas Bernhard, Lom, ponovo prevod Bojana Denić i redaktura Periša Perišić, jej!
- Antigona. Diotima i lavovi, Anri Bošo, Paideia (izdavač poklanja ako kupite nešto od njih)

3 comments:

  1. Mozes li mi molim te da kazes, koja je cijena knjige Svila, Peni Dzordan. Brat mi putuje na sajam uskoro pa razmisljam da je kupim. Hvala

    ReplyDelete
  2. 800 dinara, ako sam dobro upamtila.

    ReplyDelete
  3. Super! Hvala ti na odgovoru.

    ReplyDelete