Wednesday 17 May 2017

Majski ulov!

Odem ja tako da se javim na Biro za nezaposlene, kako propisi nalažu, e da me ne izbrišu sa istog, samo gledam svoja posla... Ok, planirala sam da kupim dve knjige, kad sam već u gradu... I vratim se kući sa 7 knjiga. Zbog akcije u Booki (5 knjiga za 990 dinara).

Knjige na akciji su sledeće (kažu mi da je to ono što im je ostalo od zaliha, i kad se rasproda, nema više; pa, ako ste planirali da nabavite Ligotija, Rozmarinu bebu, ili već nešto drugo genijalno, požurite), a boldovano je ono što sam pazarila:

Praznik u komi - Frederik Begbede
Severozapad - Zejdi Smit
Opčinjenost najgorim - Florijan Zeler
Nedovršeni posao - Tomas Ligoti
Velika kuća - Nikol Kraus
Rozmarina beba - Ajra Levin
Zmijski jezik - Hitomi Kanehara
Na kraćem kraju sunčane aleje - Tomas Brusig
Devet - Andžej Stasjuk
Moja saosećanja - Dulse Marija Kardoso
Spavaj već jednom j***te - Adam Manzbah
Sve poharano, sve spaljeno - Vels Tauer
Ako niko ne govori o skrivenim stvarima - Džon Makgregor
Olvija - Ijan Falkoner
Komplikovana dobrota - Mirijam Tevs
Samoubistvo nevinosti - Džefri Judžinidis
Paranoja u Podgorici - Balša Brković
Ripli Bogl - Robert Maklijam Vilson

Na slici takođe vidite i Priču o novom prezimenu Elene Ferante (nastavak Moje genijalne prijateljice) i Kada kažeš da sam tvoj Gorana Skrobonje (to nije Booka, to je Laguna), i to su te dve knjige koje su bile u planu za nabavku (planiram još neke, ali to drugom prilikom).

I eto.

I dalje nemam pojma kada ću to sve da pročitam. A onda dohvatim i pročitam nešto u elektronskom obliku.

Sve znate.

Evo za kraj i jedno mače koje sam uslikala na Skadarliji.


No comments:

Post a Comment