Saturday 7 May 2016

Pročitano u martu 2016. (plus najava)

Prema Goodreadsu, samo jedna knjiga, no, to je zato što sam ovu drugu počela petog marta, a završila trećeg aprila.

O Lavkraftovom Šaptaču u tami sam već pisala ovde.


















Potraga (Poslednji grad #1), Nebojša Petković. Iznenađujuće solidna struktura za prvenac, i podjednako iznenađujuć slučaj da pisac prvenca ima priču jasno ocrtanu u glavi. Plus, zabavna kombinacija postapokalipse i kvazi-srednjevekovnog uređenja (i to na našim prostorima!), uz podjednako zabavan sukob hrišćana i kvazi-rodnoveraca (odnosno, baraba koje koriste stare bogove kao izgovor za pljačku, pokolj, silovanje, i sve ostalo što im padne na pamet). E, sad, moj problem je što sam se sa ovom knjigom mimoišla za nekih 30 godina; u mlađim razredima osnovne bi mi bila super, a sada, jednostavno, nije za mene.








Za kraj, najava: u ponedeljak 9. maja u 19:00 u Tribinskoj sali Doma Omladine održaće se promocija i predstavljanje nove izdavačke kuće, Strahor. Pričaće se o satiričnom romanu 2084 Aleksandra Tešića, osnivanju izdavačke kuće Strahor, i njenim prvencima: romanu Kosingas: Kroz oganj i vodu, stripu Kosingas, i knjizi Balkanski gusar Jana Gordona. Kosingas: Kroz oganj i vodu će moći da se kupi po promotivnoj ceni.

No comments:

Post a Comment