Friday 3 January 2014

Pročitano u novembru 2013.

Ukupno 2 knjige, jedna za posao. Dakle:






The Walking Dead: The Road to Woodbery (što će u prevodu biti Okružen mrtvima: Put za Vudberi), Robert Kirkmen i Džej Bonansinga. Drugi deo trilogije o Guverneru, stvari se zahuktavaju ka konačnom obračunu. Trenutno je prevodim.







Devedesete u kraju, Jovana Ristić. Knjiga me je definitivno podsetila na devedesete, što je, verujem, bio autorkin cilj. Tinejdžerka koja odrasta u devedesetim, čežnja za air max patikama (moje društvo je to smatralo seljoberskim, ja sam u to vreme nosila starke), splavovi (ja bila jednom, mi smo uglavnom izlazili u tadašnji Prostor), opaki momci dizelaši (mi smo ih izbegavali i podsmevali im se), kriminal (u to vreme smo svi znali cenu grama kokaina i heroina, kao i gde je moguće nabaviti oružje), izbeglice (svi smo ih znali, bilo da su išli sa nama u odeljenje, bilo da su stanovali kod nekog koga znamo, najčešće i jedno i drugo), rat... Naravno, tu su i uobičajene stvari za tinejdžersko doba, nevezano za devedesete: sukob sa roditeljima, školske muke, prvo zaljubljivanje, prvi poljubac, prvi seksualni odnos... Maloletničku trudnoću i abortus ne bih nazvala uobičajenim, ali da, dešava se, i nije se dešavalo samo u devedesetim. Sve u svemu, dosta toga upakovanog u dvestotinak strana.

2 comments: