Tuesday 22 October 2013

Gde sam ja na Sajmu knjiga 2013

Moja zbirka priča Mačji snovi i ove godine je na Sajmu, na štandu Čudne knjižare, u stripovskom delu hale 4, blizu izlaza. Valjda ima i Znaka sagite (brojevi 16, 18 i 20), u kojima su i moje priče; plus zbirka eseja Normana Spinrada Okvir i retrospektiva, za koju sam prevela dva eseja.

Na Paladinovom štandu (hala 1, blizu ulaza) su antologije Beli šum, Istinite laži i U znaku vampirice u kojima su i moje priče. Na istom štandu su i neki moji prevodi: Čovek iz Diogenovog kluba (Kim Njumen), Mala braća (Rik Hautala), Okružen mrtvima: Guvernerov uspon (Robert Kirkmen i Džej Bonansinga), Gola vrelina (Ričard Kasl), a ovih dana će se pojaviti i Britansko pitanje (Kim Njumen i Judžin Bern).

Na štandu Čarobne knjige (arena hale 1) takođe ima mojih prevoda: Darovita (Kristin Kešor), Grad stakla (Kasandra Kler) i Bolje nam je zajedno (Šila O'Flanagan). Darovita je trenutno na specijalnoj akciji i košta samo 100 dinara.

Ko hoće mene lično da vidi, biću tu ovih dana (možda ne baš svakodnevno) u popodnevnim časovima, ili ću lunjati unaokolo (na Sajmu knjiga ću razgledati i kupovati knjige!!!), ili ću ćaskati sa dragim ljudima (logična mesta za potragu bili bi štandovi Čudne knjižare, Paladina i Portalibrisa - na ovom poslednjem ćete verovatno morati da me prekinete u razgovoru sa Aleksandrom Tešićem, Milošem Petkovićem, ili Jovanom Ristić).

No comments:

Post a Comment