Monday 7 November 2016

BeoKon 2016

Završi se i ovaj BeoKon, i, moram da priznam, meni je bilo super.

(Da, rekoh da će sledeći post biti o preostalim knjigama koje sam pročitala u oktobru, al' ulete BeoKon. Biće u sledećem postu o knjigama.)

Vidim, ljudi se žale što je bilo ovo, što nije više ono... A meni je bio lepo. Zanimljiv program, druženje sa gomilom ljudi koje gotivim, a ne stižem da ih viđam (ili nikako da se nakanim da ih vidim), slikanje sa kosplejerima, fotografisanje svega što stignem, toliko interesantnih stvari da bi trebalo da se kloniram pa da sve ispratim... Zvezdane staze, maltene konstantno valjanje od smeha na GoTovanju uživo, Stiven Erikson (nisam još čitala, serijal je od 10 knjiga, joj, ali me svejedno zanima šta čovek ima da kaže), Moj film je bolji od tvog... Razumem da bi neko želeo da su stvari drugačije, da se nešto drugo dešava, i ne tvrdim da je ovde sve savršeno funkcionisalo i da mi ništa nije išlo na nerve, ali, kad se sve sabere, uživala sam. I žao mi što nisam stigla na više stvari, i žao mi što neće uskoro opet.

Evo i malo slika, a ostatak je ovde.


Long may she reign!










No comments:

Post a Comment