Friday 28 October 2016

Sajam knjiga 2016, ulov drugi

Gledam sve knjige koje sam do sada uzela na Sajmu, i pitam se kad ću ja to da pročitam. Okej, hoću do sledećeg Sajma, ali ima još knjiga koje me zanimaju, i onih koje mi godinama stoje na policama i čekaju svoj red, i...

Elem, na slici levo vidite šta sam juče donela sa Sajma, a dole je sve to podeljeno u grupe, da se vidi bolje.






Portalibris, divni ljudi od kojih dobijam knjige:

Projekat Herkules, Ivan Branković.

Rat i Izdaja, Nebojša Petković.

Tajna iskre, Danica Bogojević.

Žiži, Mirjana Uzelac.






Divno nebesko telo i druge priče, Šinići Hoši, Besna kobila.

Odvratna sreća, Giljermo Martines, Agora.

Fantastične priče, Leopoldo Lugones, Agora.

Satantango, Laslo Krasnahorkai, Dereta.







26: Antologija savremene japanske priče, Tanesi.

Hotel Iris, Joko Ogava, Tanesi.

Ispovesti, Kanae Minato, Tanesi.

Oduvek smo živele u zamku, Širli Džekson, McMillan.






Čudovište iz Savskog jezera, Vojislav Todorović, Zavod za udžbenike IN Sarajevo.

Kako se plaše deca, Tamara Lujak, Presing.

Minhen i druge priče, Predrag Milojević, Liber, dobila na poklon uz Kako se plaše deca.

Golem, Isak Baševis Singer, LOM.

Ja se nadam da ću još ići na Sajam, kao, ovog puta ću bez tereta na leđima da razgledam... To ćemo tek da vidimo.

No comments:

Post a Comment