Wednesday 19 October 2016

Modernizacija! To jest, Instagram i Snapchat

Kažu ljudi, svi sad koriste Instagram, mlađarija je sva na Snapchatu, ovo, ono... Oni koji me znaju odlično znaju i koliko me je briga za to šta "svi" rade: nimalo. No, iz radoznalosti, proverila sam i jedno i drugo, ima tu zabave, ima i mogućnosti za pripovedanje (o tome više nekom drugom prilikom, nakon što to bolje istražim/poigram se s time), pa, ako hoćete da me nađete na Instagramu, evo me, a i na Snapchatu koristim isti nick, ivana.angel011. Na Instagramu postujem sve i svašta što mi je zanimljivo, mačke (naravno), psi, grafiti, knjige (ide Sajam knjiga, očekujte brdo slika), Snapchat za sad slabije koristim.

Ako je nekom lakše sa kodom za Snapchat, ima i to: 


Na blog je dodata i nova strana, sa spiskom net lokacija na kojima me je moguće naći, a za kraj, kliknite za malo zabave sa Instagrama.

No comments:

Post a Comment