Monday 26 October 2015

Sajam knjiga 2015, ulov prvi

Danas sam na Sajmu bila prilično kratko (i, što je retkost, po dnevnom svetlu). Plan je bio da doteglim gomilu knjiga za koje sam unapred odlučila da ih nabavim, pa da sledeći put više razgledam. Ispalo je da sam kupila čak i više nego što sam planirala (to jest, skoro sve je to bilo u planu, al' nije moralo sve danas).







Elem, tu su Antologija savremene japanske priče (20 autora, 25 priča, Tanesijev štand), Zavera budala Džona Kenedija Tula (štand izdavačke kuće Clio), Selinove Bagatele za jedan pokolj (Ukronija, nakon kupovine su mi poklonili Litice Sergija Petrovića).










Potom, Orfelinov štand: Vrbe Aldžernona Blekvuda, Lavkraftov Šaptač u tami, Zazviždi i ja ću ti doći M.R. Džejmsa, Dom gospođice Peregrin za čudnovatu decu i Grad pustoduha Ransoma Rigsa. Štand im je prelep, sa knjigama koje odlično izgledaju i sjajnim plakatima, pa me je iznenadilo što nisam videla gomilu kupaca kao na nekim drugim štandovima. Obavezno ih posetite; ja ću ih svakako ponovo obići, što da uživam u izgledu, što da kupim i dopunjeno izdanje Zavodnika Dejana Ognjanovića.





Na štandu Geopoetike sam uzela Šećerni Kremlj i Teluriju Vladimira Sorokina, a na štandu Vulkana Lukjanjenkovu Šestu stražu (tu su mi poklonili krekere).












Bernhard, naravno. Imitator glasova. Izdavač Lom.










I, počasno mesto za kraj, štand Portalibrisa na kome su mi preljubazno poklonili 2084. Aleksandra Tešića, Tajnu stare vodenice Miloša Petkovića, Crni hrast Dušana Bulića, Poslednji grad: Potraga Nebojše Petkovića, i zbirku Priče sa gradskih ćoškova.








Toliko za danas. Biće još knjiga!

No comments:

Post a Comment